2013. november 26., kedd

Régi téma, új helyen

Mikorra hellyel.közzel kiismertem a Freeblog használatának trükkjeit, újra elkapta valami periodikus nem működés, úgyhogy kénytelen voltam ide navigálni, ha rögzíteni akarom amatőr makettezésem történéseit, tapasztalatait. A Freeblog most olyan szinten besült, hogy nem csupán a blogok nem jelennek meg, hanem még a szerkesztőbe belépni sem enged. Emiatt egyelőre nem tudom ide importálni a korábbi bejegyzéseket, kénytelen vagyok az aktuális építés közben elkezdeni ezt az új webnaplót, anélkül, hogy az előzményeket közölni tudnám. Lehet, hogy egyszer még be tudok jutni a régi bejegyzéseimhez, vagy visszamenőleg leírom az eddigi eseményeket, de ez utóbbitól egyelőre ódzkodom, az előbbi pedig perpillanat nem lehetséges.

Szóval a Trumpeter Ural 4320 makettjét kezdtem építeni, egyelőre az alváz a motorral és a hajtáslánccal készült el, mostanában fogtam hozzá a vezetőfülke alkatrészeinek összekészítéséhez. Nem tudom a teljes összeépítés után festeni és antikolni, hanem menet közben, még hozzáférhető állapotban lesznek lefestve a fülke részei.

Íme néhány kép az alváz, motor, hajtáslánc összeépítését és nagyjából elkészült antikolását követő állapotról:







Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése